Pirmo reizi automašīna dienas gaismu ieraudzīja tālajā 1995.gadā. Tās ražošana bija kopīga ar: Volkswagen + Ford. Pirmajā izpildījumā Volkswagen Sharan bija aprīkots ar 5 vai 7 vietām. Šādas kravnesības palielināšanās dēļ arī dzinējiem bija atšķirīgs tilpums un jauda:
Dzinēja tilpums – no 1,9 līdz 2,8 litriem.
Zirgspēku skaits – no 90 līdz 174.
1995.gadā Volkswagen Sharan bija aprīkots ar tai laikā visu nepieciešamo: kondicionieris, hidropastiprinātājs, ABS, elektriskie logu pacēlāji priekšpusē, 2 roku balsti priekšpusē un 3 aizmugurē, centrālā slēdzene.
Šodien Latvijas auto tirgū var sastapt dažādu modifikāciju un paaudžu Volkswagen Sharan. Visas šīs īpatnības ir atkarīgas no automašīnas izlaiduma gada un tās komplektācijas.
Pašiem izvēlīgākajiem VW pielūdzējiem Sharan minivens parādījās savā jaunajā izpildījumā – Highline. Raksturīga šīs versijas atšķirība no citām: aizmugurē atradās 4 atsevišķi vienvietīgi krēsli, katram no tiem bija 2 roku balsti. Visus aizmugures sēdekļus varēja salikt, novākt vai mainīt vietām. Izmantojot papildus krēslus, vietu skaits tiek palielināts līdz 7 vietām.
Kopš pirmā izlaiduma 1995.gadā automašīna tika aprīkota ar ABS sistēmu. Drošības spilveni bija autovadītājam un tuvākajam pasažierim, bet ar galvas balstiem tika aprīkoti pilnīgi visi sēdekļi. Tā kā Volkswagen Sharan attiecas uz ģimenes auto kategoriju, papildus arī bērnu krēsli un elektroniskā pretbuksēšanas sistēma.
Pirmā – protams, tā ir telpa! No ārienes nelielais minivens iekšpusē izrādās plaša pārvietoties spējīga telpa, kurā ērti doties garos izbraucienos pat lielai ģimenei. Gaitas īpašības un noturība – vēl viens auto modeļa “pluss”. Abas teicamās īpašības lieliski apvienotas arī ar iekšējo aprīkojumu, piemēram, komfortabls salons ar oriģinālu dizainu; augstas kvalitātes materiāli, kas izmantoti, lai radītu mājīgumu salona iekšienē.
Volkswagen Sharan iekšējo konstrukciju iespējams viegli mainīt, pielāgojot jūsu vajadzībām, un šo īpašību var uzskatīt par trešo priekšrocību!
Rezumējot Volkswagen Sharan pirmās sērijas izlaiduma rezultātus, var teikt, ka šis bija pirmais solis ceļā uz universālu modeļu izstrādi.
Protams, šajā etapā tika iesaistītas dažādas automašīnu sastāvdaļas. 1995.gada modelī tika mainīts praktiski viss, izņemot atpazīstamās virsbūves līnijas. Piemēram:
Mūžīgais jautājums, kas rodas ne tikai, iegādājoties Sharan. No vienas puses, dīzeļa dzinējs – tā ir gan ekoloģiskā tīrība, gan daudz ekonomiskāks degvielas patēriņš (precīzāk sakot, jūsu līdzekļu ekonomija), tomēr viss nav tik vienkārši.
Dīzeļa Sharan kļūs par patiešām pamatotu risinājumu, ja īpašnieks dzinējam veltīs maksimāli daudz uzmanību.
Sharan cena Latvijas auto tirgū var būt dažādā diapazonā: 750 – 19000 eiro. Visdārgākie modeļi ir tikai dažus gadus veci un tie ir ideālā stāvoklī. Atkarībā no nākamā īpašnieka vēlmēm Sharan iegāde nevar kļūt par problēmu. Jo “nišas” automašīnu iegāde jau ierasti notiek ar auto kredīta vai līzinga palīdzību. Otrais veids pat ļauj nevis pilnībā izpirkt automašīnu, bet ņemt to lietošanā uz ērtu termiņu (notestēt).
Topošo Sharan īpašnieku vēlmes iedalās ne tikai atkarībā no pirkuma cenas. Daudzi dod priekšroku konkrētai šī modeļa paaudzei, un pārējās Sharan modifikācijas viņiem šķiet 100% nepieņemamas.
Ceram, ka jums paveiksies atrast “savu” VW Sharan modifikāciju par labu cenu!